Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Część produktów oferowanych w naszym sklepie jest objęta gwarancją producenta. W przypadku, gdy wykryjesz wady w produkcie, który jest objęty gwarancją, skontaktuj się z nami. Gwarantujemy bardzo szybki proces reklamacji, pozwalający w krótkim czasie naprawić produkt.
Uwaga: zawsze zachowuj dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz oryginalne opakowanie aż do końca okresu objętego gwarancją, ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Zanim odbierzesz przesyłkę, zawsze najpierw sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, doradzamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie: +48.608476666.
Po uiszczeniu kwoty pobrania oraz pokwitowaniu odbioru paczki, jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, jeśli stwierdzisz jakieś niezgodności, możesz sporządzić protokół rozbieżności, który jest podstawą do reklamacji.
W przypadku, gdy zakupiony towar ma wady fabryczne albo jest niezgodny z opisem, postępuj zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Wyślij do nas towar, który chcesz zareklamować- dołącz także pisemne oświadczenie zwrotu, w którym przedstawisz dokładne powody reklamacji produktu, żądaną formę rekompensaty oraz wybrany adres zwrotny, a także numer konta, na który zostaną zwrócone pieniądze (zależnie od decyzji podjętej przez sklep).
- W ciągu 14 dni od chwili otrzymania Twojej przesyłki, mailowo lub telefonicznie zostaniesz poinformowany o rezultacie postępowania reklamacyjnego.
- W przypadku, gdy Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia, w którym została podjęta decyzja, poniesione przez Ciebie koszty zostaną zrekompensowne przez: dokonanie naprawy reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu albo zwrot pieniędzy.
- Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, otrzymasz szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. W ciągu 14 dni roboczych, reklamowany produkt zostanie odesłany do Ciebie na nasz koszt. W przypadku uregulowania płatności kartą płatniczą zwrot pieniędzy zostanie wykonany na kartę.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@filcocuda.pl lub telefonicznie: +48.608476666. Udzielimy Ci porad, jak szybko i co najważniejsze bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Wedle obowiązujących ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość przepisów, każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Przepisy te dotyczą wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosują się jedynie do sprzedaży towaru osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celach niezwiązanych z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania - wszystkie elementy muszą być kompletne i fabrycznie zapakowane, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w niezmienionym stanie. W przypadku, gdy te warunki nie zostaną spełnione, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Przyślij zakupiony towar w nieuszkodzonym stanie oraz w oryginalnym opakowaniu razem z całą jego zawartością.
- Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie, w którym zaznacz chęć zwrotu produktu oraz numer konta, na które zostanie przelany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania Twojej przesyłki, zweryfikujemy stan przekazanego towaru, to znaczy: czy na pewno nie nosi śladów użytkowania, czy nie został w żaden sposób uszkodzony albo zniszczony oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.
- W przypadku, gdy nie zostaną odnotowane żadne przeciwwskazania, na Twój adres email wyślemy informację o tym, że zwrot produktu został rozpatrzony pozytywnie. Na uprzednio wysłany numer konta w ciągu 7 dni zostaną wysłane pieniądze. W przypadku, gdy płatności za towar były dokonywane kartą płatniczą zwrot pieniędzy będzie wykonany na kartę.
W przypadku, gdy Twój zwrot towaru nie zostanie rozpatrzony pozytywnie (ze względu na stwierdzone uszkodzenie towaru albo oznaki użytkowania), na wskazany wcześniej adres email zostanie do Ciebie wysłana informacja o odmówieniu przyjęcia zwrotu towaru. Towar zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych.