Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo zero sztuk na magazynie; w przypadku, gdy jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, powiadom nas przez email: biuro@filcocuda.pl lub telefonicznie: +48.608476666
  • Na wyczerpaniu – oferujemy ostatnie sztuki danego produktu, warto pospieszyć się z zakupem!
  • Średnia ilość – posiadamy conajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie posiadamy wystarczającą ilość towaru, by obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – jesteśmy w stanie specjalnie dla Ciebie sprowadzić dany produkt - skontaktuj się z nami przez email: biuro@filcocuda.pl lub telefonicznie: +48.608476666
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w naszej ofercie

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Zależnie od ilości i wagi zamawianego przez Ciebie towaru, formy płatności jaką wybrałeś oraz własnych preferencji, masz do wyboru jedną z następujących form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Kompletny koszt dostawy zamówienia zobaczysz, gdy dodasz produkty do koszyka i wybierzesz interesującą Cię formę dostawy oraz metodę płatności - w podsumowaniu wyświetli Ci się dokładna wartość do zapłaty. Zależnie od tego, jakie wybrałeś: formę płatności (przedpłata albo płatność za pobraniem) oraz sposób dostawy, koszt przesyłki wyniesie od kilku do kilkunastu złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Zależnie od tego ile warte jest Twoje zamówienie, jaka została wybrana formy dostawy i jakie są Twoje osobiste preferencje, masz możliwość wybrać jeden z niżej wymienionych sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, zamówienie można odebrać w punkcie odbioru osobistego, który znajduje się pod adresem: Kolumny 115 , 93-610 Łódź. Godziny pracy punktu zawarte zostały w zakładce Kontakt. W przypadku odbioru osobistego, nie zostaną poniesione żadne dodatkowe koszty.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

Organizujemy wiele akcji promocyjnych, podczas których oferujemy naszym Klientom atrakcyjne kupony rabatowe. Występują one w formie kodów, które trzeba wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Po wpisaniu kodu, rabat zostanie uwzględniony, a kwota do zapłaty przeliczona.

Należy pamiętać, że większość kodów rabatowych jest objęta konkretnym okresem ważności. Gdy okres wygasa kod rabatowy staje się nieaktywny – wpisanie go do koszyka nie zaowocuje przyznaniem określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego można dodać produkty, nad których zakupem się zastanawiasz. Dostęp do tej opcji mają jedynie zalogowani użytkownicy.

W przypadku, gdy wahasz się, czy zakupić dany produkt, a masz konto w naszym sklepie, zaloguj się, a następnie dodaj produkt do przechowalni. Produkty znajdujące się w przechowalni są zapamiętywane. Przy kolejnym logowaniu do sklepu, w przechowalni nadal będą się znajdować wszystkie dodane tam przez Ciebie produkty. W każdej chwili można do nich powrócić, przenieść je do koszyka albo skasować z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na wszystkie kupione w naszym sklepie towary można otrzymać fakturę VAT. By ją otrzymać, w czasie składania zamówienia, w formularzu z Twoimi danymi, należy wybrać opcję „firma”, a następnie podać dane do faktury. Ważne, by informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). W przypadku, gdy adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, należy zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki”, a następnie podać adres, na który ma być wysłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to równocześnie data wysyłki Twojego zamówienia. Brak możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. W chwili wysłania zamówienia na wskazany wcześniej adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek zmiany zamówienia (zmiana adresu, dodanie kolejnego produktu do zamówienia, zmiana metody płatności lub dostawy), jak najszybciej skontaktuj się z nami- najlepiej zrobić to telefonicznie: +48.608476666.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Anulować zamówienia jest możliwe jedynie do chwili skompletowania jego zawartości. W chwili, gdy zamówienie zostało już przesłane na podany adres anulowanie jest już niemożliwe. By anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej zadzwoń: +48.608476666.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W przypadku, gdy wybrana została opcja dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email podany zostanie numer listu przewozowego, a także link do strony internetowej, na której można na bieżąco sprawdzać lokalizację danej przesyłki. Link ten jest widoczny także dla zarejestrowanych klientów sklepu. Znajduje się w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, a dokładniej w kolumnie Przesyłka.

 

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są objęte gwarancją producentów, która obowiązuje na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdują się w opisach produktów oraz na stronach producentów. Istotne jest, by zachować dowód zakupu czyli rachunek albo fakturę oraz oryginalne opakowanie towaru, aż do chwili zakończenia okresu gwarancyjnego. Stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Za każdym razem przed odebraniem przesyłki trzeba sprawdzić, czy aby nie uległa ona uszkodzeniu w czasie transportu. W wypadku, gdy na opakowanie są widoczne uszkodzenia zewnętrzne, doradzamy odmówienia przyjęcia przesyłki oraz skontaktowanie się z naszym sklepem pod numerem telefonu: +48.608476666.

W przypadku, gdy chcesz zgłosić reklamację, upewnij się, czy dany towar powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta danego produktu. Informacje dotyczące tego tematu znajdują się w karcie gwarancyjnej oraz w opisie produktu na stronie naszego sklepu lub na stronie producenta.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od chwili odebrania zamówienia, masz prawo zwrócić zakupiony w naszym sklepie internetowym towar bez podania przyczyny. Niemniej jednak, taki towar nie powinien nosić śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony i musi nadal znajdować się w oryginalnym opakowaniu z całą zawartością.

 

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików  cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

 

Click Shop | Hosting home.pl