Jak Wykorzystywać Gadżety Filcowe w Reklamie i Promocji
Jak Wykorzystywać Gadżety Filcowe w Reklamie i Promocji

Oryginalne gadżety reklamowe są pewnego rodzaju formą promocji, wykorzystywaną przez różnego rodzaju działalności. W ostatnich latach popularność wykorzystywania takich gadżetów jest coraz większa, stanowią one istotny element, który wpływa na pozytywne tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa,  jak również służy tworzeniu relacji z klientami. Wyjątkowe upominki reklamowe posiadają niesamowity potencjał, dlatego warto wybrać odpowiednie gadżety promocyjne i zaznaczyć swoją obecność na rynku. Każdy z nas lubi dostawać urocze drobiazgi, które mogą przydać się nam w codziennym życiu. Wykorzystanie upominków reklamowych niesie korzyści zatem nie tylko dla firmy, ale również dla potencjalnego klienta, który zostanie obdarowany takim upominkiem. Jaka jest rola filcowych gadżetów w promocyjno- reklamowych działaniach? Jakie upominki warto wybrać?

Dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych?

Gadżety reklamowe to niepozorne produkty, które zawierają kreatywną reklamę, nawiązującą np. do logo lub hasła marki. Drobne upominki zastosowane w charakterze promocyjnym lub reklamowym są pomocne nie tylko dla firm, ale również dla instytucji o charakterze niekomercyjnym. Z reguły takie gadżety zamawiane są w celu dystrybucji bezpłatnej, zawierają grafikę, tekst lub znak, który w sposób jednoznaczny przywołuje na myśl określoną firmę, najczęściej stosuje się nazwę firmy, jej logo, jak również hasła reklamowe. Upominki reklamowe generują wiele zalet, do których możemy zaliczyć: zwiększenie świadomości i specyfiki firmy, promowanie nowych produktów, bądź usług, budowanie pozytywnego kontaktu z klientami, co nawet w późniejszej perspektywie może wpłynąć na podwyższenie sprzedaży określonych usług czy produktów.

notes z długopisem

Gadżet skuteczny - czyli jaki?

Na to czy wybrane przez nas gadżety reklamowe będą skuteczne, czy też nie, wpływa mnóstwo czynników, do których należą przede wszystkim trwałość tego przedmiotu, jak również jego użyteczność, forma nadrukowanej reklamy (nie powinna być nachalna) i atrakcyjny wygląd produktu. Dlaczego użyteczność jest tak ważna? Otóż zapewne nie pierwszy raz korzystając z usług agencji czy instytucji, zostałeś uhonorowany długopisem bądź smyczą. Owszem, to też są gadżety reklamowe, ale czasy ich popularności już raczej przeminęły. Większość z nas bardzo szybko zapomina o tym upominku, z czego część gubi takie bibeloty kilka godzin po spotkaniu. Dlatego praktyczna  możliwość skorzystania z gadżetu, wpływa na fakt, że w czasie posługiwania się tym drobiazgiem, sięgamy pamięcią do okoliczności, w jakich otrzymaliśmy ten przedmiot, np. w pracy zapisując datę, ważne spotkania sięgamy po uroczy filcowy notesik, do którego dołączony jest solidny ołówek. W taki sposób utrwala się marka w naszej świadomości. W dodatku taki upominek jest bardzo atrakcyjny i możemy zabrać go z sobą na każde spotkanie czy konferencję, z przeświadczeniem, że jego atuty wizualne zrobią wrażenie na innych.

filcowe gadżety na biurku

Jak dobrać upominki?

Przy wyborze gadżetów reklamowych, warto kierować się nieszablonowymi rozwiązaniami, a jednocześnie praktycznymi względami. Jeśli np. prowadzisz salon kosmetyczny, to czy na pewno dobrym pomysłem będą kalendarzyki dla klientów? Może właśnie lepszą ideą, by docenić stałe bywalczynie będzie podarowanie im piórnika filcowego, który mogą wykorzystać równie dobrze w pracy, szkole lub jako organizer na drobne kosmetyki? Nie warto decydować się na schematyczne i do bólu powtarzające się reklamowe bibeloty, próbki żeli czy kremów, można iść o krok dalej  i zaskoczyć klientów kreatywnością. Pamiętaj jednak, że gadżety reklamowe to wizytówka Twojej firmy i nie powinieneś na nich oszczędzać. Najwyższej jakości oryginalne produkty pomogą w budowaniu wizerunku Twojej marki, więc z pewnością nie chcesz, aby tandetne, nietrwałe upominki, rozczarowały klientów.

notes w filcowej oprawie

Styl i prostota, czyli filcowe upominki

Idąc za głosem kreatywności, ekologii i praktyczności warto zwrócić uwagę na filcowe drobiazgi, które wyróżniają się oryginalnością i wyjątkowością, bo tego potrzebuje Twoja firma.  Zapomnij na chwilę o wspomnianych wyżej długopisach, smyczach czy kubkach.  Gadżety reklamowe z nadrukiem, wykonane z filcu wysokiej jakości, świetnie odnajdą się w roli reklamowych upominków. Akcesoria filcowe są wyjątkowe, do tego praktyczne, a dzięki zastosowaniu jakościowych materiałów posłużą nam długi czas. Asortyment jest naprawdę spory, możesz wybrać m.in:

  • Wizytowniki z logo firmy -  wizytówki z modnymi grawerami dostępne są w różnorodnych wersjach kolorystycznych, posiadają magnesowe zapięcie, są wysokiej jakości, a dzięki głębokim kieszenią zmieścisz potrzebne wizytówki bądź karty.

wizytowniki

  • Mata na biurko - pełni również funkcję wygodnego organizera, świetnie sprawdza się jako praktyczna podkładka pod laptop, a także zastąpi podkładkę pod myszkę, ochroni również biurko przed zarysowaniami. Dzięki praktycznym kieszeniom w macie uporządkujesz swoją przestrzeń.

mata na biurko

  • Organizer ścienny - pozwala na zebranie w jednym miejscu drobiazgów, jak również materiałów biurowych i papierniczych. Jest to prosty i estetyczny organizer z kieszeniami, który z łatwością zawiesisz na ścianie, dostępny w wielu kolorach. Możliwe jest również przygotowanie  indywidualnego zlecenia o niestandardowych wymiarach.

  • Filcowy notes - dostępne notesy ozdobione są różnymi grawerami (m.in. wilk, plaster miodu, chmurka, sowa, jeleń, owca, diament). Są to produkty wykonane z najwyżej jakości filcu włoskiego. Wewnątrz filcowej oprawy znajduje się ołówek z naturalnego drewna, notes A6 w linie, który po zużyciu można dokupić w sklepie Filcocuda, jak również sprytna kieszeń na wizytówki, bądź karty.  Notes zamykany jest rzemykiem skórzanym, na którego zwieńczeniu znajduje się  drewniana zawieszka  w wybranym kształcie.

notesy filcowe

  • Brelok - filcowe breloczki wzmacniane metalowym oczkiem to świetne narzędzie reklamy dla firmy.  Drobiazg w formie breloka będzie miłym upominkiem także dla potencjalnych klientów. To uroczy dodatek do torebki, plecaka czy kluczy. Miły w dotyku i estetyczny breloczek jest sympatycznym gestem, a jednocześnie subtelną formą reklamy firmy.

breloki z filcu

  • Podkładki pod kubek -  ponadczasowe, urocze podkładki w pięknych wzorach i kolorach, uprzyjemnią poranną kawę Twoim klientom. Podkładki są odporne na działanie wysokiej temperatury, a ich konserwacja jest niezwykle łatwa. W razie zabrudzeń można je wyprać ręcznie, używając delikatnego detergentu. Szeroki asortyment wzorów i kolorów zaskoczy Cię. Dzięki skrupulatnemu i precyzyjnemu wykonaniu podkładki są idealnym gadżetem reklamowym dla klientów, cena jest równie zachęcająca, bowiem podkładkę można nabyć już od 2,50 zł w sklepie FIlcocuda.

podkładka pod kubek

  • Piórnik -  jest to propozycja dla tych, którzy ciągle zmagają się z chaosem wśród przyborów piśmienniczych. Piórniki z filcu charakteryzują się trwałością, wysoką jakością i starannym wykończeniem. Wśród dostępnych modeli jest opcja z klapką, bądź nowoczesny piórnik w formie rulonu, zamykany rzemykiem z drewnianą zawieszką.

piórnik z filcu

Filcowe gadżety to wytrzymałe i oryginalne produkty, które pomogą Ci w wypromowaniu marki. Dzięki solidnemu wykonaniu można cieszyć się nimi przed długi czas. Filc należy do najstarszych włókienniczych wyrobów, a popularność gadżetów reklamowych z filcu dowodzi temu, że nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl